Информация за доставка

Доставка и плащане

 

Поръчки

 

След постъпила поръчка от Купувач в on-line магазина, наш консултант ще я обработи. Купувачът ще получи e-mail за успешни направена поръчка, както и нейния номер. Също така, ще получи и обаждане от наш сътрудник до 48 часа след като е направена поръчката.

Поръчките, получени до 15.00 часа в делничните дни, се обработват същия ден. Поръчките, направени след 15.00 часа се обработват на следващия ден. Поръчки, постъпили в съботни и неделни дни или по официални празници, се обработват в първия работен ден след това.

 

Срок на доставка: до 3 работни дни след обработване на постъпилата поръчка.

 

За доставка на закупените от нас стоки, оn- line магазинът 4seasonsline.bg използва услугите на куриерска компания „Еконт“.

 

Цени и условия на доставка:

 

Има две опции, от които Купувачът може да се възползва, за да получи закупените от него стоки:

 

Услуга „до врата“ – цената на услугата е 6 лева с ДДС. Тази услуга включва доставка до врата на заявен от Вас точен адрес.

Услуга „до офис на Еконт“- цена услугата 4 лева с ДДС. Услугата включва доставка до избран офис на Еконт, където на място Купувачът трябва да извърши плащането и получи своята покупка.

Забележка: За да може поръчката Ви да стигне безпроблемно до Вас, е необходимо в полето "Коментари/ забележки" да въведете конкретен период от време (ден/ час), в който можете да я получите, както и да посочите други изисквания към поръчката и доставката, в случай, че има такива.

Ако Купувачът не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения от него адрес в посочения срок, или не отиде до посочения офис на куриерската фирма, така че да получи в срок стоката, ако е избрал тази опция, оn- line магазинът 4seasonsline.bg се освобождава от задължението да изпълни заявената поръчка.

 

За поръчки над 100 лева, доставката е безплатна.

 

Плащане:

Заплащането на поръчаната стока следва да се извърши по два начина, като при никоя от двете опции не се начисляват допълнителни такси за обработка на плащането.

1. С „наложен платеж” - плащане в брой на място на куриера при доставката;

2.  С кредитна или дебитна карта при получаван на пратката.

 

Условия за връщане на закупената стока:

 

Съгласно ЗЗП, Потребителят има право да замени или върне закупената стока в до 7 дневен срок от получаването й, при условие, че е запазен търговският й вид. Разходите по връщане на стоката са за сметка на Купувача.