Общи условия

Общи условия за използване на услугите на on-line магазина 4seasonsline.bg

Настоящият документ „Общи условия“ има за цел да уреди взаимоотношенията между 4seasonsline.bg (наричан по- долу on-line магазин) и потребителите на стоките и продуктите, които предлага (наричани по – долу купувачи), съгласно Закона за защита на потребителите. Изброените условия обвързват всички потребители (посетители на on-line магазина), като с маркирането на всеки един продукт/ стока, линк или бутон на страниците на 4seasonsline.bg, ние приемаме, че се съгласяват да приемат и се задължават да спазват тези "Общи условия".

Условия за ползване на on-line магазина 4seasonsline.bg

Можете да направите своята поръчка на избраните от вас стоки от on-line магазина 4seasonsline.bg  като гост (чрез временен достъп) или като регистриран потребител.

Ако правите своята поръчка като гост е необходимо да маркирате избраните  стоки, които автоматично пълнят Вашата количка и като следваща стъпка да попълните необходимите данни и да финализирате Вашата поръчка.

За да направите регистрация е необходимо да попълните регистрационната форма, като за целта трябва да посочите уникално потребителско име (username) и парола (password), както и да посочите адрес за доставка, име и фамилия, e-mail, телефон(и) за връзка,  при което Вашите данни ще бъдат запаметени в нашата система. При следващи пазарувания Вие ще имате възможност да промените адреса за доставка и личните си данни в случай, че това се налага. По смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, при маркиране на полето "Съгласен съм с "Общите условия"”, Вие съзнателно и доброволно потвърждавате, че сте запознати и приемате настоящите условия.

Поръчка на стоките и продуктите от  on -line магазина 4seasonsline.bg

·         Поръчка

След постъпила поръчка от Купувач в on-line магазина, наш консултант я обработва. Купувачът получава e-mail за успешни направена поръчка, както и нейния номер. Също така, получава и обаждане от наш сътрудник до 48 часа след като е направена поръчката. Поръчките, получени до 15.00 часа в делничните дни, се обработват същия ден. Поръчките, направени след 15.00 часа се обработват на следващия ден. Поръчки, постъпили в съботни и неделни дни или по официални празници, се обработват в първия работен ден след това.

Срок на доставка: до 3 работни дни след обработване на постъпилата поръчка. За доставка на закупените от нас стоки, оn- line магазинът 4seasonsline.bg използва услугите на куриерска компания „Еконт“.

Оn-line магазинът 4seasonsline.bg си запазва правото за промени на параметрите (срок/начин на доставка и др. подобни) на направена поръчка чрез Оn-line системата, като on-line магазинът се задължава да съобщи на Потребителя за извършените от нас промени на предоставените данни за контакт: е-мейл и/ или телефон за контакти и/или друг подходящ начин.

Фотосите, чрез които са изобразени моделите на продуктите са илюстративни и представят възможно най-точно техния цвят. Оn-line магазинът 4seasonsline.bg не носи отговорност за възможни разлики в цветовата гама  в следствие на индивидуално направени настройки и техническите параметри на мониторите и компютърните системи, чрез които сайтът бива посещаван.

Всяка закупена от Вас стока от оn-line магазина 4seasonsline.bg е застрахована, като застраховката е за сметка на Купувача

Възможни проблеми при осъществяване на поръчките:

Възможните проблеми, които биха могли да възникнат при осъществяването на поръчките, са:

-          Един или няколко от избраните от Вас и поръчани стоки не е/ не са налични при извършване на поръчката. В тези случаи представител на 4seasonsline.bg ще осъществи контакт с Вас във възможно най-кратки срокове;

-          Адресът за доставка/плащане е подаден непълен или грешен;

-          Подаден грешен телефон за връзка с купувача.

В случай, че възникнат проблеми при доставката по вина на 4seasonsline.bg, ние носим отговорност за възникналите допълнителни разходи. В обратния случай, ако проблеми при доставката възникнат по вина на Купувача, тогава те се покриват от него.

Отказ на поръчка. Рекламация

Според разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП, Купувачът има право да се откаже и върне закупената от него стока в рамките на 14 дни от датата на получаването й. Отказ от поръчката може да се направи и пред куриера при доставяне на стоката, в случай, че стоката е доставена след определения срок за доставка, по причини, които са извън Купувача и не се дължат на непреодолима сила За да бъде върната, стоката трябва да бъде в оригинална опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския й вид и запазен етикет. Ако Купувачът е заплатил стойността на стоката, то тя му се възстановява по посочена от него банкова сметка в рамките на 14 работни дни.

Рекламации

Според ЗЗП и правилата за търговия, Купувачът, пазарувал в оn-line магазина 4seasonsline.bg, има право на рекламация в следните случаи:

-          открити производствени дефекти на стоката;

-          констатирани липси;;

-          изпратена грешна стока, различна от поръчаната;

-          несъответствие с обявения размер и/или цвят на стоката;

-          повреда на стоката при транспортирането.

Рекламацията може да се направи пред 4сeasonsLine до 7 (седем) работни дни след получаване на стоката на e-mail: office@4seasonsline.bg. При рекламация Купувачът има възможност да замени избрания продукт за  същия в друг размер или цвят (ако е наличен към момента), да избере друг продукт при изравняване на цените, т. е. ако стойността на избрания продукт надвишава заплатената сума, Купувачът доплаща разликата. Връщането на стоката в случай на направена рекламация, в случаите извън фабричен дефект или повреди при транспорта, се осъществява чрез куриерска фирма, при спазване на следните условия:

-          Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена).

-          Не са установени повреди, причинени от неправилна употреба.

-          Запазена оригинална опаковка и етикет.

Връщането на стока  при отказ на поръчката или при рекламация, може да се направи чрез куриерска фирма на адресa, посочен върху стоковата разписка, с която Купувачът е получил поръчката. При замяна на стоките транспортните разходи и в двете посоки са за сметка на Купувача, освен ако замяната не се е наложила по вина на оn-line магазина.

 Обратна връзка

Всеки Купувач или посетител на оn-line магазина 4seasonsline.bg  може да осъществи обратна връзка с нас, да поставя въпроси, да изложи свои предложения, коментари или оценки  и да получава информация. Връзка може да се осъществи на посочените e-mail и телефон, намиращи се в секция „Контакти“.

 Приложимо законодателство:

По въпросите, които не са засегнати в тези общи условия и в случай на необходимост, се прилага българското законодателство. Независимо от националността, седалището, адреса или местожителството на Купувача, приложима е единствено  българската нормативна уредба.